Het warme en hartelijke afscheid dat u ons hebt gegeven, heeft ons zeer geraakt. De warme klik en de vertrouwdheid met velen van u heb ik bijna dertig jaar mogen ervaren. Dat die warme klik en vertrouwdheid ook door velen van u zo is ervaren blijkt uit de overweldigende reacties die wij mochten ontvangen bij ons afscheid op 15 en 17 mei. Het was werkelijk hartverwarmend! Ook de vele reacties die wij in de brievenbus vonden hebben ons geraakt.
Even heb ik overwogen om een ieder persoonlijk een reactie te sturen voor de vele goede woorden en cadeaus die wij mochten ontvangen. Al gauw bleek dit onbegonnen werk. Vandaar dit dankwoord in Kerkvenster. Nogmaals allemaal zeer bedankt! Uw warme afscheid zullen wij nooit vergeten.
Het ga u allen zeer goed onder de zegen van God.
Hendrik Jan en Dineke Zeldenrijk
